Ticaret hayatına 1995 yılında başlayan GÖRGÜLÜ KARDEŞLER LTD. ŞTİ. kurulduğu günden beri her marka ve model araca, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet etmiş, gerek yapılan işlemlerin kalitesi, gerekse müşteri aracına gösterilen ilgi ve hassasiyet ile her geçen gün portföyünü genişletmiş ve büyümeye devam etmiştir. Müşteri istek ve görüşlerine değer veren firmamız, AR-GE çalışmaları ile kendisini sürekli geliştiren, bu talepler doğrultusunda 17 yıllık bilgi ve tecrübesiyle 2007 yılında Renault-Mais'e müracaatta bulunmuş ve yetkili servis olmaya hak kazanmıştır. 12 Yıl yetkili servis tecrübesinden sonra daha önce de yaptığı gibi tüm markalara hizmet verebilmek ve daha fazla müşteri memnuniyeti için hizmet vermeye devam etmektedir...
Axa Sigorta, Anadolu Sigorta, Allianz, Ziraat sigorta, Sompo Japon, HDI Sigorta, Liberty Sigorta, Türk Nipppon, Ankara Sigorta, Hür Sigorta, Halk Sigorta, Aviva Sigorta ve Grupama gibi sektöründe hizmet kalitesi bilinen sigorta firmaları ile anlaşmalar yapılmış; bu yolla müşterilerin hizmetini kolaylaştırmıştır. Yaptığı işin kalite ve sigorta firmalarına müşteri ile sorun yaşatmadan, aksine memnuniyet sağlaması özelliği ile sigorta firmaları ve ve experlerin güvenini kazanmıştır. Satış ve hizmet sonrası sorumluluğunun bilincinde olan GÖRGÜLÜ KARDEŞLER LTD. ŞTİ. hizmet sonrası da müşterilerini arayarak varsa şikayetlerini dinlemek, anında çözüm üretmek; eğer yoksa yine müşterilerden gelen talep ve öneriler doğrultusunda kendisini ve hizmet anlayışını geliştirmeye devam etmektedir.
Otomotiv tamir ve bakımı konusunda halihazırda 19 seneyi deviren firmamız, Türkiye'nin en modern ve en kaliteli hizmet sunan servisi haline gelmeyi hedeflemekteyiz. Süregeldiğimiz yıllar boyunca gerek müşteri memnuniyeti gerekse profesyonel personel çalıştırmayı en üst sorumluluk bilen firmamız, iş ahlakını ve disiplinini koruyarak sadece bölgenin değil Türkiye' nin en iyisi olmayı hedeflemekteyiz
Görgülü Kardeşler LTD. ŞTİ. olarak hızla gelişen teknolojiyi takip ederek sürekli gelişim ve değişim içinde olmak ve bu değişimi en hızlı bir biçimde yönetebilmek, müşteri memnuniyeti geri dönüşlerini önemseyerek tamir ve bakım işlemlerini müşteri odaklı şekillendirmeyi şirket misyonumuz olarak kendimize sorumluluk edinmekteyiz.